GAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!

GALET! Och jag har haft en awesome helg, varit på återträff med min tonårsbibelskola från i somras nere i Vimmerby (i småland mitt ute i ingenstans typ) och haft dt sjukt gött med kompisar, mat, skratt och gud! Men det som är ännu bättre är att jag fick besked om min USA resa, JAG ÄR ANTAGEN!! :D jag har inte fått så mycket detaljer egentligen utan det kommer när de bestämt vilken familj jag hamnar i (skriver om det när jag får reda på det) men jag kommer i alla fall åka, det lär väl bli i mitten av augusti nu i sommar och sen till ungefär juni. SÅÅ taggad :D


                                               
Här kommer en litenbild från mig i helgen, ja jag vet att jag ser gul ochtyp sjuk ut, men till mitt försvar hade jag inte sovit så mycket, va flummig och låg i en idrottshall (därav de gula ljuset tror jag) och sen kan man ju inte va snygg jämt;)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: milena

1. ÄR SJUKT TAGGADE MED DIG OCKSÅ!!!! :D Är så glad för din skull, även att det kanske inte direkt var någon överraskning med dina betyg :P

2. Småland ligger inte i ingenstans...

2012-01-30 @ 16:52:44
URL: http://mellia.blogg.se/
Postat av: Adéle

1 jagv faktiskt förvånad och 2, JO det liggrer visst ute i ingenstans

2012-02-20 @ 19:54:46
Postat av: Anonym

1 jagv faktiskt förvånad och 2, JO det liggrer visst ute i ingenstans

2012-02-20 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback