"Earth, Sara Andersson is still alive - over."

Hej de som läser denna blogg och ALLA andra som inte läser den!
Ja, har inte haft värsta blogglusten de senaste veckorna även fast jag har varit ganska inspirerad annars :)
Men tyvärr så läser ju inte så många denna blogg så man blir inte lika motiverad då, även fast det är kul!
Jag tycker att vår blogg är AWSOME och skulle bli ännu mer AWSOME om folk kunde se och läsa bara för skojs skull vilka coola tjejer vi är, Haha ;) (och nu syftar jag inte alls bara på mig själv!!)
Men nu ska jag sluta deppa och skriva lite om vad som har hänt under jullovet!
Jullovet började asbra med en jätte mysig och rolig Julafton, och jag fick bl.a:
  1. Foundation fr. MUS
  2. Boken " Hungerspelen"
  3. Spotify Premium
  4. Pengar
  5. Aaaaas snygga smycken
  6. TV- spelen "Zelda" och "Uncharted"
  7. Blyetchpennor
  8. Världens snyggaste tennisbag
  9. Calvin Klein armband!
Ja, jag kunde inte bli mer nöjd med mina julklappar! Jullovet fortsatte med en hel vecka med min kusin Fanny och vi gjorde en massa roliga saker så som mellandags-shoppa, simma, kolla på bio, åt god mat och bara hade det mysigt med hennes och min familj! :)
Och den här veckan har jag bara  för det mesta umgåtts med la familia och chillat. Har dessutom ritat en teckning med mina nya blyetchpennor och har precis börjat med en akvarell målning som jag hittills är väldigt nöjd med! :)
Om ni ber snällt så kanske ni kan få se slutresultatet ;)
Jag lovar inget, men jag ska verkligen försöka att blogga oftare.
Love
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback