Buhu

Lessen att jag inte har bloggat på ett tag men har haft en bloggtorka som är ganska vanlig hos bloggare. Har inte kommit på vad jag ska skriva så har inte haft något vettigt att komma med. Men nu kan jag ha kommit på det, jag hade tänkt att blogga om hur jag gör mina smycken och hur resultatet blir! Sen så ska jag ju till USA och plugga ett år (förhoppningsvis om dom väljer mig, vilket dom gör heheheh) så då kan jag skriva om hur det ser ut nu här hemma innan jag åker när jag är på väg och även lite när jag är där, vilket jag även kommer att skriva om i en annan blogg som bara kommer handla om min USA tid så mer om det när det är fixat!

Jag har skickat in mina betyg och rekommendationer från lärare och folk nära mig till Amicus som jag då möjligtvis åker med, och sen har jag även gått på intervju med några representanter därifrån för att de skulle få en bättre bild av mig, och nu idag mejlade de o bad om fler betyg men sa att jag är en lovande representant och jag får reda på exakt om jag kommer med nu i februari!! :D
Berättar mer när jag vet mer!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Saara

Sounds awsome :)

2012-01-22 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback