Art to die for

Hello!
Sorry att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag har inte haft något att blogga om så jag har inte sett någon mening med att göra det då, haha! Men nu gör jag comeback och ska blogga om nåt intressant (enligt mig)! Jag har just upptäckt jordens bästa, häftigaste, nu-levande konstnär - Sara Blake (snyggt förnamn där, hehe...). Skulle absolut inte ha något emot att ha hennes konst på min vägg eller mina kläder. Det jag älskar mest med hennes konst är att hon gör så coola mönster, använder så många färger på ett coolt sätt och jag tycker att det är ännu coolare att hon blandar traditionella tekniker med grafiska. (Translate: Alltså att hon först målar med blyetch och fyller i linjer med tusch. Sedan skannar hon typ in det och färglägger allt och lägger tilll effekter på datorn på t.ex Photoshop.) Eller vad tycker ni?
Typ döööör....Klicka in HÄR om ni vill kolla in mer utav hennes konst :)
Juste! Om ni inte redan vet (vilket många inte gör) att jag ska söka till det estetiska programmet med inriktingen bild och form, så jag håller på att göra arbetsproverna som man ska lämna in och få bedömna. Jag har hunnit göra två stycken och har två to go. Jag får hålla tummarna för att jag för höga betyg i bedömningen och hoppas på det bästa - att jag kommer in på Södra Latin! :)
//SARA



Kommentarer
Postat av: ††GhettoΩwitcH††

ojojoj vad du kommer bli nollad lilla horunge

...om du ens kommer in ;-)))))))))))))

mvh bildelev

2012-02-18 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback