Dom där bokstäverna som bildar ord och mening

Har ni tänkt på att om vi inte hade alla böcker och  tidningar och skrifter och hieroglyfer i pyramiderna eller runor på stenar, tja ni fattar vad jag menar, men iaf, har ni tänkt på att utan allt de här så skulle vi inte veta något om någon annan, vi skulle göra allt om och om igen, aldrig lära oss av gamla misstag för vi skukle aldrig komma ihåg om andra misstag, och nu kanske ni tänker " jamen vad spelar de här för roll varför skriver du det här i bloggen vi vet redan de här" men grejen är att texter handlar om oss också, vankiga normala tråkiga eller helt sjuka tonårsliv, det spelar ingen roll, för någon någonstans har antagligen upplevt samma sak eller liknande som det du upplever och jag persoligen tycker de e sjukt lättande när jag läser någonstans hur någon haft samma situationer, samma tankar som jag, men framför all så tycker jag det e skönt att veta att någon lyckats klara av livet. Så jag vill bara tipsa att om du har något problem som det känns som att du är ensam om och att ingen förstår dig, läs, läs böcker, citat vad som helst, för någonstans bland dom där tusen och åter tusen orden kommer du hitta en mening som får dit att stanna till, stanna och tänka..





                                              Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback