Jennifer Lawrences röda mattan-looks

Hejsan allihopa! Long time no see! Men nu är jag tillbaks och ska försöka blogga så ofta jag kan. De senaste veckorna har varit en pain in the ass med massor av prov och läxor och allt annat som hör skolan till! Jag, Sara och Anamika + Saras syster och kusin skulle ha sett Hunger Games dagen efter premiären, alltså på lördagen, men natten innan blev jag sjuk och fick 39 graders feber, så jag kunde inte följa med! Satt och storböla i typ 20 min, hade längtat efter den dagen i typ ett år och nu kunde inte jag se den! Blev frisk dock och såg den i lördags istället, en vecka senare. Den var A-W-E-S-O-M-E!!!!!! Alla underbara ord i världen kan inte beskriva hur bra den var!

Men men, nu till det inlägget handlar om. Såg Winter's bone för inte så länge sedan, och i kombination med Hunger Games kan jag bara konstatera ett faktum, Jennifer Lawrence är en sjukt bra skådespelerska som kommer att komma långt i framtiden! Kom ihåg var ni hörde det först! Nu gäller det bara att se om hon har en bra stil...
Vilket hon har, enligt mig i alla fall! Ser fram emot att se mer!













Källa



XOXO

//Ruta


P.S. Om ni inte visste det så är jag ett mega-stort Hunger Games-fan! Bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig totalt att Jennifer L är en grymt bra skådis, hon borde ses i fler filmer!

Grymt bra inlägg - Gotta love it! ;D <3

2012-04-02 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback