You'd better run, better run, faster than my bullet.

Åhhh, vill ha!!! Om ni märker att jag har en tragus piercing så är den FEJK, haha! Ville bara se själv hur jag skulle se ut i en sån så jag ritade dig en :) Men fan va jag vill ha det asså! Önskade att jag inte hade en sån sträng (men underbar) mamma för jag får inte ha en endaste piercing på min kropp, förrutom i mina örsnibbar. Har ett i ena och två i andra.  GE MIG!!! Ska tjata tills jag får, men det kommer aldrig att funka.... :P
-
Sen ska jag dela med mig av en GRYM låt som jag tycker är AS bra. Allt är så coolt med den, texten också. Lyyysssna! ;D
-
Ha en bra dag allihopa! Själv ska jag på reunion party för alla som åkte på språkresa med EF i sommar! Taaggga!
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback