tjaba -tjena!

HEJSAN!

Idag är på måndag och egentligen skulle jag till skolan men blev ej så.

Försov mig och buss skiten kom aldrig! (SL!!!!!!!!!!!!!!!) Då blev jag så sur så jag gick hem och sov!

Tyvärr så gick det inge vidare hemma heller. Pappa kom på att jag inte var i skolan, och mina ögat hade börjat rinna igen!

Men i morgon så måste jag till skolan! Jag ska vakna i tid och vara duktigt!

Jag ska opereras om 2 dagar nu! På onsdag dör jag! Det är då det smäller!

Ska jag berätta lite om vad jag har gjort idag?... sovit.. mera har man inte gjort..

Är det normalt för en 16 åring att göra så?

 

Nu ska man kanske gå ner till tråkiga familjen och ta i mott all skrik och sånt.. men men jag står för det dåliga man har gjort.

 

Kvälls bloggar sen!

/Asia


 katten hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback