Photoshoot med Fanny!

Hejsan svejsan! Igår var jag med bästaste kusin Fanny och vi tog bl.a foton på varandra och det va kul :) Blev ganska så nöjd med mina bilder faktiskt! Jag vet inte varför, men jag har svårt att stå framför en kamera och ta "fina" foton på mig själv då jag liksom ska vara seriös, då det är meningen att det ska bli ett fint foto på mig. Annars har jag inga problem alls med att bli fotad med kompisar eller så. Haha, fast jag kan väl inte vara helt ensam om att tycka det? Här är iallafall några foton från photoshooten :)
-
-
Morsning korsning!
//Sara

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack för din fina kommentar! kraam :D

2011-10-17 @ 00:51:49
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback