KOMMER IN MED STORM!

Hejsan alla! Det var ett bra tag sen! Lever alla läsare?

Såg nyss att bloggen levde och blev lite blogg sugen. Så nu ska jag börjar blogga igen.

Idag är det fredag och gissa vad jag ska göra!? INGET! Jag är sjuk!
Känns hemsk att vara sjuk på en fredag, men en liten positiv sak! Jag börjar bli frisk!
Igår så mådde jag skit! Hade 40 graders feber och kunde inte gå för jag hade så ont i kroppen.

Jag har också fått ögoninflammation! Skit kul!
Men jag är nu på bättrings vägen!

Jag ska snart opereras också! Jag ska operera min käke. Det blir inom 5 dagar! (fett nervös!)
har ingen aning om vad som kommer hända efter det..

ligger just i min säng och försöker komma på bra filmer man kan kolla på.
Det är det enda man gör när man är sjuk.. tittar film och dricker te och sover ^^ <3
nu har jag inte tid med er! Ska fixa mitt cp öga nu! Är typ blind! 
// Asia!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback