vaknar tidigt igen!!! :@

God morgon alla läsare!
Kl är nu 8:25 och jag är vaken!Gissa vem som skrämde upp mig! Hjälten!!!! (döda!)
Jag skulle på toa och ,när jag var klar så öppnade jag dörren och där står Hjälten helt tyst och bara kollar på mig! (fett läskigt!) Jag var skit nära på att börjar skrika men Hjälten började skratta. Han tyckte att det var roligt men inte jag! Tittade arg på honom och knuffade honom. Sen gick jag till sängen och försökte somna om,men gissa om det gick bra!!! Nej Hjälten kommer och ska ta all täcke och bita mig! Jag säger att jag inte orkar och vill sova och då lägger han sig över mig !(åååå) Går sen upp och klär på mig. Och nu sitter man här och bloggar. Hjälten ligger i soffan och nördar sig! (mupp eller vadå?)

Idag så ska jag gyma och sen så ska jag åka hem! (har varit med Hjälten hela tiden.)
Nu ska det bli frukost time!!! (yess!)
 




De betalar för sex
Myt: Självklart går inte svenska män till prostituerade.
Fakta: Jo, en del gör faktiskt det. Enligt den senast gjorda undersökningen har åtta procent betalt för sexuellt umgänge. En äldre undersökning uppger 14 procent. Den exakta siffran är svår att få fram eftersom det är ett känsligt ämne och det finns olika sätt att räkna.

Hur otrogna är vi?
Myt: Det är oftast män som är otrogna.
Fakta: Ja, män är det oftare än kvinnor. 38 procent har varit med någon annan sexuellt, räknat på män som antingen är gifta eller sambor. Men nästan var fjärde kvinna har också varit med någon annan, 23 procent närmare bestämt. Om det säkert är fråga om otrohet, eller om det i vissa fall kan vara så att paret är överens om att sexuellt umgänge med andra är okej, ger inte undersökningen svar på.

Hur många är homo?
Homosexualitet är vanligt. Mellan fem och tio procent av svenskarna är bi- eller homosexuella.

Allt fler säger ja
Allt fler säger Ja! Till varandra. Förra året gifte sig 47 898 par, en ökning med fem procent sedan året innan. Samma år ingick 650 personer partnerskap.

...och gärna på vintern
Vinterbröllop har börjat bli populära. Men fortfarande är våren och sommaren tiden då flest par väljer att förenas ceremoniellt. Allra vanligast är juli månad. I genomsnitt är kvinnor 32,2 år när de gifter sig första gången, männen är 34,9.

Andra säger nej
Förra året tog 20 669 par ut skilsmässa och 189 partnerskap upplöstes.

Kärlek på nätet
Sex och kärlek på nätet blir allt vanligare. I en stor enkät på sajten Passagen svarade exakt 80 procent att de använde nätet för kärleks- och sexuella syften. Av dessa var lite mer än hälften män, 55 procent, och resten kvinnor. Åldersskillnaderna är dock stora. Medelåldern på dem som använder nätet för sexuella syften är 31 för män, 30 för kvinnor.




/Asia



ÅÅÅå hatar verkligen hans dator! Vill inte lägga upp bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback