tjaaa!!

Hej lisa här! Jag har inte bloggat på evigheter! ska verkligen bli bättre på de nu. för vad är en blogg utan mig... ingenting! Nej jag skoja bara men ska börja blogga!
Idag hade vi en jätte jobbig dag! Först svenska prov sen direkt efter matte läxförhör... o nu känns de som att jag ska bli sjuk har lite feber! Men det är nog bra tills imorgon! Nu ska jag plugga -.- det är ens liv just nu man gör inget annat än att plugga och träna!! Jaja nu ska jag inte deppa mer.
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen. Jag var på vintermässan i älvsjö och träffade rackartygarna! Vi va där o pratade en massa o gjorde lite volter o så. Hur kul som helst! Här kommer en bild från helgen!
Jag är någonstans där i mitten!
Ha en bra kväll!
// lisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback