SJUK!! wtf!

NEEJ jag tror jag börjar bli sjuk eller är sjuk!..

Jag mår inge bra nu känner jag… mår illa och fryser och har ont i kroppen!! Jag hoppas det bara är något dåligt jag har ätit! Jag får inte skipa skolan nu! Vi har så mycket prov och skit i skolan som vi inte får missa!

Jag kom hem för typ en timme sen. Jag har bara tagit det lugnt i min säng.

Mamma och pappa kom nyss hem och bad mig fixa middag.. men jag mår så dålig så jag sa nej. Har faktiskt skuldkänslor för jag bara ligger i sängen och tycker synd om mig själv. ”(

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre snart!!! Men förstår inte hur snabbt jag blev så dålig!! (hur gick det till?)

Ska försöka vila lite. Kanske mår bättre sen. (hoppas hoppas!)

hej så länge på er! :(

 Ojoj hitta någon gammal bild på mig! coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback