OJ OJ OJ de här va inte bra...

Inser att det va riktigt länge sedan jag blogga men eftersom man nu sitter vid en datorn och My o Linnea snackar om att blogga får jag väl ta mig tiden till det också, även om jag borde fortsätta på min uppsats...

Hm...dagens citat...vad kan det vara för roligt?

"Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill inge människor någon slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill ha kontakt till vad pris som helst." - Hjalmar Söderberg

Det här är otroligt sant, vi behöver kärlek, så bara att tänka på om någon verkar arg eller sur på allt och alla, kanske han/hon bara vill ha en vän? Värt att tänka på!
 
Men nu ska jag tillbaka till min fina uppsats om kärleken, önska mig lycka till, de lär jag behöva och så lovar jag i gengäld att börja skriva oftare! :D

Ha det gött! / Adele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback