Hejsan allihopa!

Tjena allesammans! Jag här igen! Det var ett tag sen va? Men nu ska jag börja blogga igen! Dags för det va.... Dagens inlägg för min del kommer handla om festen som hölls för H&M Vercace. Många kändisar dök upp och de flesta, eller förmodligen alla, var klädda i kläderna från sammarbetet. Kolla in bilderna nedan och kommentera vad ni tycker om sammarbetet, var det lyckat eller inte?



Blake Lively




Jessica Alba




Kesha




Zoe Kravitz




Kaylee DeFer




Emma Roberts




Jennifer Hudson




Uma Thurman




Nicki Minaj




Selma Blair




Coco Rocha



Personligen så tycker jag bara att några plagg från deras sammarbete är snygga, de flesta är för mycket kaos för mig!





XOXO



//Ruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback