Who the f**k is Chanel?



Wacom Bamboo|Photoshop Elements 3.0

Hej bloggen och alla är ute (som inte läser våran blogg..)!
Idag inledde jag dagens inlägg med en tecking som jag nyss gjorde! Är ganska nöjd faktiskt, och den gick ganska snabbt att göra också! Det gillar jag ;)

- Vad tycker ni?

Idag har jag inte gjort mycket, haha! Bara varit i skolan, bl.a haft Spanska (In my <3) och syslöjd - superkul! Sedan har jag bara åkt hem med Big Max - Haha, min moppe :P - och suttit vid TV:n i typ en timme och sedan suttit mig ner och ritat! Ja, jag är lite en sån person som älskar att bara ta det lungt ensam (självklart kan jag inte klara av att vara ensam huur länge som helst! Haha, har ett liv också ;)).
Men snart så ska jag hjälpa Mami med middagen och efter det blir det Fashion ( kl.19.30 på 2:an), läx paus och sedan ska jag KANSKE kolla på House (kl.21.00 på 4:an)!

"Good bye my little monsters!"
- Lady Gaga

//Sara

Kommentarer
Postat av: Ana

That's freakin cool! :D

2011-05-17 @ 18:08:40
URL: http://eeightb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback