Varför fick jag inte jag följa med!!! <33

Tja tja bloggen! Hur är det med er? Jag är fortfarande lite sur för det är med snön! Vädret har varit så dåligt och jag mår då dåligt av det!

Idag var jag i skolan och det var väldig skön dag!! Slutade kl 2! (yess) senare så drog jag till hjälten och väntade på honom. När han kom hem så skulle vi åka iväg… det var någon som ville ha hans bil (han säljer den just nu) så vi fick fixa bilen och sen så drog hjälten till han som vill ha bilen och jag drog hem..jag fick inte följa med!! Varför? Men jag kom hem, åt middag med familjen och nu vet jag inte vad jag väntar på… väntar jag på att hjälten ska blir klar med bilen elr väntar jag på att fotbolls matchen på tv ska börja..? jag har ingen aning om jag ska följa med hjälten hem till han elr om jag ska stanna kvar hemma och göra läxor?.... (svårt )

*** vad gott med godis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (äter godis!)

Godis = glad Asia!!!

/Asia den bästa!

 

Jag kom på en sak..varför är det bara jag som bloggar typ..?!!!

 ahhaha men där är bilen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback