vackra vädret= Jätte glad Asia!

Heeej alla som läser! Gud vad jag har saknat er! (hhaa hur då?)

Det är så fint väder ute! Jag blir jätteglad av det! (så ska det vara!)

Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt intressant! (varför säger jag det för?!)

Min dag har varit en tur dag! Jag och en kompis gick ner till centrum och skulle köpa glass och när vi kom ner så var vi så trötta att gå så vi solade en stund. När vi var där nere så var det ett tjej gäng som hoppade upp på en vatten basengen typ..(vet inte vad den heter..) den är precis i centrum . Om man går förbi så ser man den. Men dom tjejerna hoppade upp på den för dom skulle sola (det var inge vatten på) dom var där och solade och helt plötsligt så skriker alla tjejer och hoppar runt som apor! När dom kommer ner igen så är dom inte torra! Dom är helt ner dränkta i vatten! Hahahah

Den sattes på när dom satt där upp! Hahahahahahah

Dom skrek och skrek!!!

Hahah gissa om det var underhållande! Visst jag tycker synd om dom men det såg bara för roligt ut!

Sen när dom hade skrikit klart så hörde vi ett till skrik till och det var en kille! Han skrek typ som en tjej!

Han blev jagad av en igelgott! Han skrek och sprang som en idiot! Ahahahh det var också ass kul!

Jag kunde inte sluta skratta för allt cp sig där nere! Tjejerna och nu killen!!! Sen när det roliga var slut så drog jag upp till skolan och när jag nästan var där så hittade jag 60 kr på marken! Hahahahahah!

Vilken **** tur man hade! Började skratta igen!!

Sen så var det inge mera kul som hände! (tråkigt)

När jag kom hem så ringde jag Johannas mamma och sa visa saker som kommer göra Johanna arg! Haha!

Ni som bloggar med mig vet nog vad det här handlar om! (kändes så **** rätt!)

Nu ska jag ut i härliga vädret och slå hjälten med att vara brun!

Simma lugnt!!!

Juste jag har träning idag! (wieee fett taggad!)

/Asia som är rik
!


 hittade den på google! här upp var dom och skrek! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback