tomten och hjälten var tråkiga idag!!! (inte okej!)

Hej alla mina bästa vänner!!!!! Saknat mig? (så klart ni har!)

Idag så har jag varit i skolan och vilket väder! Det suger verkligen guldfisk!!!

Ena sek är det soligt och sen regnar det ! cp väder!

jag slutade i dag kl 2 och drog till hjälten för att se hur han har det. När jag kommer så är tomten där också ,och dom killarna ser helt förstörda ut! Tänk er när man kommer in och två halv sovande muppar och ena försöker spela spel samtidigt och ena ligger där och är utslagen (oj oj)

Jag satte mig där en stund och blev väldigt uttråkad av tomten och hjälten! Så jag tog bussen hem och myste med katten!

Sen så var det träning och det var jo regn hela **** tiden! Blixten kom också! (inte ok!)

Nu har jag kommit hem och jag känner mig som en ner dräkt handuk typ! Och jag stinker också som en uteliggare! (nej skoja!) stinker svett!)


 jag började tänka på en sak...när jag var liten så ville jag inte vara en mäniska..ville vara en anka kommer jag ihåg..jag kommer inte ihåg varför jag ville vara det.... (jag har seriösa problem!)


/XOXO" /Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback