snyft jag är så trött!

hej på er!!

JAG ÄR SÅ **** TRÖTT!  Jag kunde inte sova i natt för det var så ljust ute! (sover vid ett fönster)

Jag försökte sova men det gick inte! (blev skit arg!) sen när kl var 7 så var jag så trött så att jag somnade men då kommer min far och säger  att jag ska till skolan! (då blev jag arg!!)

Jag sov till kvart över 7 och satte på mig kläderna och sen gick jag till skolan. Orkade verkligen inte fixa mig!

När jag kom till skolan så åt jag frukost där och sen så började vi ungefär halv 9 för vår lärare satt på tåget och tåget var försenad! (yeeees)

Sen så kom han och då var det bara att börja jobba och se glad ut! (morr!)

Idag så de skola och sen så är det träning! Är verkligen inte taggad till det! Är så tröttttttttttt!

Det sjuka är att jag gick och la mig väldigt tidigt för att jag var trött men kunde inte sova…. (inte okej!)

Tittade nyss på vilken låt mitt band i skolan ska sjunga inför skolavslutningen och det ska bli…..        Kiss - I Was Made For Lovin' You!!!  Frågan är nu om jag kan sjunga den… (vi får se!)

Nu ska jag nog börja jobba lite. (tror inte att jag kommer kunna göra det för jag är så jävla trött!!!!!!!!!!!!!)

 

 

Jag brukar inte va den som bryr sig om håret men nu gör jag det!!!!!!!!! Mitt hår är cp idag!!!!!!!!!!!!!!!




/Asia den pigga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback