ska man säga god natt elr god morgon? <33

God kväll alla läsare!

Förlåt för jag inte har bloggat men jag har inte orkat och sen har jag haft mycket annat skit att ta hand om! (ZZZzz!)

Men okej jag ska bli mycket bättre på att blogga :D

idag så är det söndag och jag trodde det var lördag… min madre blev sur på mig för att jag ville ut.. hon skrek på mig det är skola i morgon!! (oj då!!)

Men jag stannade hemma och tittade på en skrek film och jag lovar er jag pissade fan på mig!!! Jag hatar filmer som handlar om att det finns demoner som är runt än och att man födds fel m.m!

Jag tittade på den själv för jag trodde att jag skulle klara av filmen men nu kommer jag inte kunna sova!!! (mammaaaaa!!)

idag så var jag med hjälten en stund :D vi myste och pratade. Sen så drog jag hem och sova hela dagen!! (moaaaa!)

jag kom hem kl 13:00 och sov till kl 18:00!!! (asso grym jag är!!!) jag borde fan vara med på sova tävling! Den som sover mest vinner! Jag tror faktiskt att jag skulle vinna! För min mor tror att jag har problem för jag sover så mycket. Hon säger att hon kanske ska ringa sjukhuset för att jag sover mycket!!!!!!!!!!!!!!!

Hahhaha men gud vad töntigt det låter…

HEJ MIN DOTTER SOVER HELA DAGARNA OCH JAG VET EJ VAD JAG SKA GÖRA?

HEJ. JO DU FÖRSTÅR ATT DITT BARN ÄR TÅNÅRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH DOM ÄR BARA TILL FÖR ATT SOVA!!

När vi endå pratar om att sova så ska jag säga en sak..

GOD NATT! Nu ska jag sova!! (om jag kan…) hjälp jag är faktiskt rädd! Tänk om någon skum demon kommer in i mitt rum…. Elr det värsta min pappa!!! ABBBOOOO! Inte bra!!!




/Asia!




 den här filmen kommer du hata efter du har sett den!!!!!!!!!! ABBOOOO SÄGER JAG BARA!


Kommentarer
Postat av: Iris

Hej! Nu har du chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar. Kika in på min blogg och anmäl dig gärna, tävlingen avslutas på torsdag. Kram & lycka till :)

2011-05-23 @ 17:13:46
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback