sjukhuset i morgon!

Heej bloggen!!!! Gud vad jag är glad men endå rädd!!!!

Jag sitter i skolan och har engelska.. jag borde jobba men jag är typ klar så jag kan ta det lugnt! (wiee jag är grym på att jobba!)

Asso gud vad jobbig Calle är!! Han sjunger värdelös sången!!! (ååå)

Idag så ska jag träffa hjälten!!!!! (wieee)!

Jag slutar idag kl 4 och har orientering!!!!!!!! (****!)  jag ska endå göra mitt bästa för betygen skull!

I morgon är det fredag!!!!!!!!!!!!! (oj oj vad glad jag blev nu!) I morgon så blir det härligt dag!! Ska göra mycket då!

Gud i morgon på morgonen så ska jag till sjukhuset! (Kl 9) jag ska kolla på min käke! Jag är faktiskt rädd för att jag måste operera mig direkt! (Hoppas inte) jag är rädd för sjukhus! Hatar lukten och alla folk där!

Jaja nu måste jag jobba lite!

Ha det bra älsklingar!

SAKNAR MIN HJÄLTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback