NARVÖSA JAG!!!

Hej hej bloggen igen… jag sitter ljust nu och tittar på när Oskar och hjälten fixar kök. (Oskars kök) båda är snickare och är experter så dom kan väldigt mycket om bygge.. (jag fattar mig inte på när dom pratar… om bygge)

Jag väntar ljust nu på att min träning ska börja…!!

Juste ni kanske vill veta lite roliga saker som har hänt!!!

Igår så blev hjältens bil såld och nu är han rik!! (alla pengar kommer gå till mig!!moo)

Nej men vi ska nog titta på bio tsm elr något.

Oskars majs orm har kommit tillbaka! Den är nu trygg i alla kan var lugna igen! (spec jag!!!)

Omg!!! Jag är så narvös tills i morgon!!!!!!!! Jag dör nästan! JAG FICK NYSS VETA ATT OSKAR OCH HJÄLTEN KOMMER KOMMA OCH TITTA! JAG KOMMER DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

/NARVÖSA ASIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback