min spännade saga som är san!! :D hehehe

Hej alla fiskar där ute!! (du som läser är en fisk !)

Kl är 22:30 och jag är uppe! Jag har skola i morgon och är uppe! Tycker ni att det är bra?

Nog om hur mycket kl är. Idag har jag varit hemma hos hjälten och bara sovit och myste med han! (så **** skönt!! Hjälten är verkligen min hjälte ! Hahah!

Förlåt för jag inte bloggad förut men har inte orkat. Hela min helg har jag gjort saker. Varit uppe sent och somnat kl 6 på morgonen och bla bla!

Jag säger så här min helg var skit bra!!!!!! Träffade gamla kompisar och gud vad kul det var!

jag träffade min gamla bla bla Marcus och min och hans bästa kkk kompis ^^ vi pratade och hade det kul i bilen! (Dom har skörkort! Coolt va? ^^)

Och när dom skulle köra hem mig så var vi i Farsta strand där allt roliga började.

Vi åkte och sen såg jag en bil som jag verkligen kände igen..men jag viste inte vad jag hade sett bilen! Jag viste inte riktigt vem som ägde bilen men det kom jag på när jag såg klistermärket på bilen! Det var mitt gamla ex!!! (hahah!) jag började skrika ”gör förbi dom”!!!!!!!! (Det var flera i hans bil)

Emil som körde gasade på och jag såg hur mitt ex tittade på mig och ville ge igen. Han började också gasa och skit det blev typ som en tävling! Vi kom fram till korsningen i trångsund när det läskiga började. Emil som körde saktade ner för han hade funnit och plus så var det en korsning..  mitt ex bil var bakom oss och helt plötsligt så åkte han förbi oss med 100 km!! han stannar så det skriker och pang hör man! Skit vad man blev skit rädd!! (trodde bilen krokade!!) bilen som hade kört förbi oss hade fått punka på bilen som tur var. Men jag och Marcus och Emil blev rädda där så vi kollade hur det var med dom. Det gick bra förutom att däcket gick sönder som ****. Det hade resärv däck men dom hade inte verktygen så vi fick använda av Emils verktyg i hans bil. allt löste sig men oj oj oj vad mitt ex ville döda mig såg det ut som! Hahahaha!

Sen så släppte det av mig och jag somnade som en gris i soffan:D          

Dagen där på så hände det inte mycket. sov typ halva dan… och söndagen då var jag ute och sprang men sen somnade jag när jag kom hem igen! Hahahah! Är det en smart ide om att konakta en doktor om mitt sovande? :D

sov gott! jag är trött! (wiee!)
/Asia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback