jag lyckades igen!!!!! <33

Heej bloggen!

Jag har nyss kommit hem från underbara träningen!!! (wieee)

Idag har det varit toppen väder (igen!)

Jag har varit i skolan och oj oj oj vad trött jag var på no igen!! Vi tittade på film och jag somnade igen!!! (vet ej om jag snarkade..) jag vaknade av att jag började dregla ner min hand! (äckligt!)

Hela min kropp hade somnat och när jag rörde mig så kändes det som 1000 nålar i mig!!!!

Men jag kom ut (tillslut!) jag njöt i solen tills tim den skumma ville ha hjälp med lite saker. Vi fixade det och sen så drog jag och han hem. När jag kom hem så ringde min hjälte!! (vad glad jag blev!)

Han berättade att han var hos sin pappa och skulle sola en stund där. Jag sprang över till hjälten! (har typ 2 hus ifrån mitt till hans) hälsade på hjälten och pratade och solade.

Sen så fixade jag mig till träningen! Och gissa vad!!!  Hjälten körde mig till träningen! (så snällt av honom!)

Sen har jag tränat och nu bloggar jag! (bra liv man har!)

I morgon så slutar jag kl 4!!! (hur ska jag klara mig?) och vi har orientering igen!!!!!!!!! (döda mig!)

Nej nu vill inte jag blogga mera för jag blev sur för att vi ska ha orientering!

Hej då!

Bajs på er!

/Asia den glada!


älskar att springa runt och leta efter såna här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback