jag igen! saknat mig?

Hej igen alla!!! Oj oj vad jag bloggar … men det gör jag bara för att jag är så glad idag!!!

Jag har nyss haft träning och *** vad den var bra! Jag tyckte att jag var on idag! Jag spelade bra! (inte ofta det händer) när jag kom hem så tog jag en dusch och njöt av den! (misstolka inte tack!) jag fixade också hårinpacknig för egåns skull! (det behövde mitt hår!)

Och nu så sitter jag vid datorn och chattar och myser med min katt! (jag vill hellre mysa med hjälten!)

Fan vad jag saknar honom! Ska nog ringa han!

Gud vad trött jag är!!!! Ska nog sova lite! (vad smart jag är!)
Men jag vill inte sova själv! och hjälten är inte här!!!!


ska vi?  jag vill!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback