jag blir galen!!!!!!! varför ska jag sjunga för!

Hallo i bloggen! Läget då bror och systrar!!!

Jag mår prima men endå inte!! Jag ska sjunga för typ hela skolan i morgon!!!!!!!!!!!! (aboo !)

Jag är fett nervös och jag vet *** om jag kan sätta texten.. jag håller på att öva på texterna som en idiot!! (hoppas jag kan dom!)

I morgon är det trångsund skolans kväll!!  (spännande!)

Jaja idag har jag varit i skolan som vanligt och jag är just nu hemma och övar texterna och jag ska snart dra till fotbolls träning !! (weeii)  när jag är kommer hem så ska jag sova!!!!!!! (ZZZzzz)!

Jag har typ inget mera att skriva om…

Jo!! jag åker till Spanien om 1 månad och 9 dagar (med laget!) gissa vad jag ska ragga killar då!          (oj juste jag har hjälten! ) <33

/Asia den snälla


 så känner jag mig med att jag ska sjunga i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback