jag är grym! som somnar och snarkar!

Heej bloggen! Förlåt men jag har verkligen ingen lust att skriva men jag känner att jag tvingar mig själv till det endå! Hemskt!”

Idag har dagen varit för lång! Jag somnade på no och några sa att jag började snarka! (ojoj inte bra) helt ärligt så kom jag inte ihåg vad vi tittade på och vad vi pratade om….. (får nog prata med läskiga mats om no)!!

Jaja nog om det. Men som sakt dagen var lång som ***!!! Men vi slutade tidigt och det var skönt som fan! Jag kom hem till hjälten och tog en jätte jätte lång dusch och drömde mig bort i mina tanker. Sen så fixade jag mig till fotbollkläder (jag vet! Onödigt att duscha när man ska träna men det var så skönt!) sen kom hjälten hem och jag välkomnade han hem! Vi gick direkt på en lång bromenad och jag blev nästan dödad!!! Av neger Calle och hans **** bil! vill slå sönder honom! Han kom vid Adeles hus och gassade på och körde nästan på mig! Sen när vi kom hem så åt vi och sen drog jag till fotbollen! Och nu är jag hemma och skriver som en idiot! Det var allt från trötta Asia!

Jag väntar på att hjälten ska ringa mig och säga god natt!!! Men stollen gör aldrig det! (morr)

Juste jag kanske ska säga att den ormen som var på rymmen har hittats och är nu i säker!

Nu är allt som vanligt!

Juste om ni trodde på att hjälten skulle bli far så hittade jag bara på för jag inte hade något att säga och så ville jag skrämmas lite! <33 puss



 jag hade långt hår yaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback