jag är ett fullo med mycket vatten i mig ^^!!!

Heej muppar!

Idag har dagen varit för lång!!!! Jag har varit jätte glad till ass sur!

Vi hade orientering idag medhela skolan och jag satsade på VG men gjorde ett jätte jätte litet fel och min jumpa lärare ger mig ett G!!! (vad fan!)

Det har varit skit bra väder ute och jag har svettat sönder mig hela dagen!

Innan vi började orienteringen så drog jag hem och fixade mina kläder till det. Sen så åt jag lunch hemma och solade och pratade med min kära vän som var med mig. Sen så drog vi och sprang!

Vi slutade kl 3 och bestämde oss för att bada!! (det var så varmt ute!!) men hon bangade!! Så jag badade och solade. Efter det så drog hon hem och jag hem. Fixade mig till träningen.

När träningen var slut så drog jag hem..och nu är jag här..

Jag tänker fixa mig för sängen snart!(wiee är fett trött!) fick typ tvinga mig själv att skriva på bloggen! (inte bra!)

ASSO GUD VAD DET SKA VARA VARMT HÄR I MITT RUM!! Jag dricker vatten som en idiot! Hade en liters flaska och den är fan slut snart! (jag kommer kissa på mig inatt!)

I morgon så har jag inga planer Derekt..(tror jag…) det enda jag vet är att jag har träning!

Jag funderar på att kanske träffa min hjälte… (jaa det vill jag! Men har jag tid?) hummm!

Nej nu vill inte jag skriva mera så god natt idioter! Sov hemskt!

/Trötta Asia!




juste era svin!! ingen ville dela kudde med mig igår! varför?!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback