jaaaa det funkar igen! vad glad jag blir! <33

Heej heej på er!

Vilket vackert väder det är ute!!! Blir jätte glad av det!! Vaknade upp med att solen sken in i mitt rum! (så ska det var!) jag har sommar kläder på mig!!! (inte ofta!) men det ska bli så varmt idag så då måste jag!

Jag kom nyss till skolan. Vi har engelska men jag är snart klar och tänkte blogga lite snabbt.

Idag så blir det ingen hjälte för mig!! (jag dör!) jag måste hem och vänta på min bror som inte har nycklar med sig!!! Och sen har jag träning. (kul kul)

När jag väntar på Emil så ska jag sola lite tänkte jag! (behöver jo bli brun jag!)

Jag funderar på att ha tävling med hjälten med vem som blir brunast! Jag är brun med hjälten är fan brunare än mig nu! Och han är EN SVENE BANNAN! (INTE BRA!)

Igår så blev det något fel med mina inlägg men nu funkar det ingen. (hihihiwee)

Det visade sig att det inte bara var jag som hade problemet. Ruta hade det också. (vad bra då!)

Jahap nu ska jag börja jobba tänkte jag! (vad duktigt jag är!)

Det var allt från söta mig!

/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback