HON ÄR INTE HÄR!!!!! JAG DÖR!

Heej bloggen! Idag är det som gäller! Jag ska sjunga och jag är nervös!

Men det är inte de värsta! Våran musik lärare som ska hålla i allt är inte här!  Hon har varit sjuk länge och jag börjar bli orolig med att kanske inte kommer idag när hon måste!

Jag har ingen aning om hur det ska gå om hon inte är här. Jag har just nu engelska och jobbar som ***! (fett duktigt!) 

Vad ska man göra nära musikläraren är sjuk på en sån här viktigt sak?!!  (får panik!)

Tänk om det inte blir av då?! (JAAA men endå NEEJ!)

Jag ska nog dra till expen och kolla om hon är där… om hon inte är där då kommer jag få panik!(mera än vad jag har nu!)

Juste idag har klassen uppspelning på musiken! ( Hahah)

Ska bli kul att se dom spela och så om det blir bra! Vi har många i klassen som är bra på musik! Spela och sjunga. Killarna i klassen spelar mycket och är grymma. Tjejerna sjunger och dom är också bra! Förutom jag! (ensamma vargen!)

Nej nu ska jag jobba lite! Jag blir så trött på att behöva skriva om sitt CV!! Någon som vill hjälpa en ensam varg? (jag vet att ni vill!)<33

 

/ENSAMMA VARGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback