härliga dagen i skolan! bara raster!

Hej alla glada personer!

Jag sitter just nu i skolan på engelskan. Men jag har verkligen inget att göra! Jag är klar med allt!    (för engångs skull!)

Idag har det varit en soft dag!! (som ****)

Det började med matte och vi jobbade inget! Vi skulle sudda ut allt vi hade ritat i böckerna och sen så tog typ alla lugnt! (soft!)

Och sen hade vi ingen jumpa! Vi hade svenska redovisningar och gud vad alla är bra! Är fett nervös, för att jag ska göra bort mig! Jag tror att jag ska prata om adoption och Bulgarien.. låter det spännande?

Sen hade vi 2 timmars rast! (weei!) för syslöjd läraren för sjuk! Så alla åt och sen så drog jag till hjälten och tittade på en barnfilm. (somnade typ direkt!) sen när jag vaknade så gick jag till engelskan och jag kom i tid! (grym man är!)

Och nu sitter jag här och bloggar! Vilket liv!

Ikväll är det träning kom jag på! Inte så taggad faktiskt. Vädret gör mig trött och seg! Jag har också ont i låren! Tränings verk! (snyft!)

Hjälten kommer hem idag!!!!!!!!!!!! (wieee)

/Asia




 bjuder på den här bilden! min bror och jag!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback