HAN SKA DÖ!

Hej alla läsare!

Jag har nyss kommit hem från min fotbolls träning . jag kom en timme förtidigt så jag hoppade in i 97 tränings match. Det var fan ass kul… dom är bra! Dom kommer bli grymma när dom blir äldre :D

Sen när dom hade slutat träningen så skulle jag ha min riktiga träning och skit vad trött man var!! Jag var taggad i typ 2 sek och sen låg man nere på gräset och snarkade!  JAG SKA FÖRESTÄLLA EN FOTBOLL SPELARE BRA DÄR!!!!!!!!!!!!!! Men jag tränade och åkte hem. När jag kom hem så började fixa med all tvätt man har! (har inte orkat tvätta mina kläder och har nu kris!!!) och sen måste man tvätta sina fotbollkläder! ÅÅÅ VAD VÄRDEN KÄNNS VÄRDELÖST NÄR MAN MÅSTE TVÄTTA!

När jag blir klar med tvätten (och det kommer bli typ kl 3 på natten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åååååååå!)

Så ska jag sova!

Jag undrar om det är något fel på mig? För jag sover varje dag efter skolan… jag känner mig ass trött och sover till min träning börjar.. och sen tränar jag och sen sover igen..jag sover och sover men känner mig inte utvilad! (OCH NEJ MAMMA OCH PAPPA!!!!!!!!!!! DET ÄR INTE MUSIKEN!!!!!!!!!!!!!! )

I morgon har jag sov morgon! JAAA! Hela skolan har fotbollsturnering och det ska bli ass kul! Jag är taggad! Föra gången så halv svimmade jag..fick någon fot på huvudet.. (kommer inte ihåg!)

Men jag vet exakt vem han var och den jäven ska dö i morgon!! Ostrullens lille bror!!!!!!! TIM DEN SKUMA!!!!!!!!!!  Du ska dö!

Ni får veta mera om vad som händer med den skumma TIM i morgon!

Nu orkar jag verkligen inte skriva mera!

Puss och snopp!

/Asia


 BLÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback