förlåter ni mig för det duma jag har gjort?!!!! <3

Heej bloggen!!! Innan jag börjar skriva om mitt roliga liv så måste jag säga en sak!

Förlåt mig kära läsare för jag inte har bloggat på hela hälgenen! Jag har varit så upptagen och har inte haft tillgång till dator! Det ska inte hända igen! Är jag förlåten nu? (snälla säg jaa!)

Okej jag undrar nu vad jag ska börja med… jag börjar nog med Trångsund-skolans kväll!

Den dagen var jag jätte nervös men det gick **** bra!!!!!!! Musikläraren kom och allt blev jätte bra.

Jag var jätte nervös när jag skulle upp men, det släppte när jag började sjunga! Jag tyckte att det gick bra och alla värkande tycka om det! (nu kan jag andas ingen!)

När jag hade sjungit klar så kom hjälten och Oskar ditt och tittade runt. När vi kom hem så myste jag och hjälten och hade det trevligt. Dagen där på (fredag) så var jag ledigt från skolan och var hund vakt åt Helene. Hunden heter Viking och han är så jävla rolig!! Jag gjorde inget spec på fredag. Bara tog det lugnt. På kvällen så hade jag match och den ni! Det var inge vidare match för laget vi mötte var **** idioter! Det blev ingen fotboll typ! Det blev krig på plan! Alla spelare började bråka och tränarna också och till och med föräldrarna som tittade på! Matchen sög! (jag har aldrig varit så här sur i hela mitt liv!) jag ville slå sönder alla motståndarna och skrika!!!!!!!!!!!!

När matchen var slut så kom jag hem till hjälten och han tröstade mig! som jag verkligen behövde!)

Nästa dag (lördag) den var riktigt skön och rolig! Jag och hjälten vaknade tidigt och åkte hem till hans far . Vi kom ditt och vi tvättade hans hoj och den blev som ny!!! Sen när vi var klara så åkte vi med den nya hojen.. Och det var kul! Vi hämnade på bild också när vi åkte tsm! (Någon hoj sida på Internet)

När vi kom hem så fixade vi oss fina och drog på fest hos Anna. Det var trevligt och mysigt. (grillade kött och myste med alla typ)

Sen så drog vi hem och sov!! (myss!)

Nästa dag (idag) så skulle hjälten och Anna åka hoj tsm (bara dom) så jag gick hem och solade en stund. Runt 2 tiden så var hjälten hemma igen (hos sin far) och sa att jag skulle komma. När jag kom så var det kallas för Robin och lite Joel..(tror jag) hela släkten var där och fikade och hade det trevligt!) sen så drog jag och hjälten hem till han och myste. (sov mest!)

Jaa det var allt från mig!!!

/Asia den roliga!

Puss och hej!

 fan det går inte att lägga in bild! ledsen men får göra det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback