Asia med klänning!!!!! och den är lång!!! inte ofta va!!

Hej alla läsare!!!

Idag har jag bara varit hemma för jag mådde jätte dåligt (inte bra!!!)

Jag mår bättre nu och bestämt mig för att gå på träningen idag. Jag har inte tränat på länge och börjar bli desperat för att träna!!!  Så nu jävlar ska jag soppa banan!!

Jag är just nu strässad för min buss går hel och jag kände typ att jag fick tvångs att blogga lite snappt innan jag går!

Jag har köpt avslutnings klänning och oj oj oj säger jag bara!! Ni kommer verkligen inte känna igen mig i den!!!! Jag känner knappt igen mig själv!   Jag tycker om den och det är en klänning!!!

ASIA HAR KLÄNNING!!! Inte ofta jag brukar ha det!!!

Oj jävlar nu är kl för mycket!!! Måste springa nu!
 haha hittade bilden nyss! hur kan man se ut!!!! alla ser coola ut förutom jag!! tack gud för du skappade en sån skum person som tittar in i kamran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback