Skidor=love!! <33

Heej bloggen!

Jag sitter med familjen bredmars och mamman där fixar en jätte god middag! (det behövs!)

Som sakt jag och far har åkt upp till Hedemora och ska åka skidor.. elr vi har gjort det!

Vi började i dag kl 9 till halv 5:e jag har nyss kommit ”hem” och jag är helt död! Jag orkar inte ha mina ögon öppna.

Ikväll så blir det lugn kväll. Ska äta god middag och prata och vara trevligt.

På morgonen så kommer det bli skidåkning igen! (wiee om jag lever då)

Jag tror jag kommer ha tränings verk i morgon! (toppen)

Jaa det var allt från trötta Asia! Ha det bra sötisar!

/Asia




 

 

 

Hur tror ni att jag är just nu när jag börjar tänka på hjälten? Desperat? (hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback