Sara's day and WIP-drawing.

Hello everybody! :)
Idag har man varit i skolan, och bl.a redovisat på Svenskan om Harry Potter (nörd som man är, haha). Sedan stack jag direkt till pianolektion och där efter gjorde jag ett prov för mitt förarbevis för Moped klass 2, och gissa vad?! :D Jag klarade det!!! Yes Yes yes!! Visst, det kunde ha gått bättre eftersom att jag "bara" fick 28 av 35 rätt men aja! Huvudsaken är att jag blev godkänd!
Så nu är jag superglad för det, men det kommer snabbt att vända för att jag ska på min Morfars begravning imorgon.... :(  Det är så deppigt för det värsta jag vet (och då menar jag det) är att vara ledsen och se andra omkring mig vara det, men det kommer att känna bättre när det är gjort.

-----

Nu över till något heeeeeelt annat!
Det är ju så att jag har varit såå oförskämd att jag inte har berättat om min stora hobby - RITA!
Ja, det är ju en viktig del av mitt liv så det har ju varit lite onödigt att inte berätta det men jag är så JÄVLA lat så jag pallar inte scanna in en massa bilder varannan dag typ :P
Men jag har faktiskt en ritplatta som jag kan rita med på photoshop så det blir ju mycket enklare att visa bilderna/teckingarna (eller vad man nu säger) för er!
Så voila! Här är en Work In Progress som ska föreställa min stora idol Sienna Miller. Obsarvera att denna teckning består ganska mycket av kalkering, så riktigt så bra är jag inte, men det är jäkligt kul att skugga med färger osv (vilket är bra träning). Vilket är huvudsaken för mig - att det är roligt!




Så ni vet så visar jag denna igen, då den är klar, men detta är en sneak peak så länge!

Många kramar
//Sara

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Varsågod och tackar så mycket :D KRAM

2011-03-31 @ 22:16:21
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Sv: De finns ju lite överallt men de är slut nästan överallt också :P

2011-04-01 @ 13:33:25
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback