Sara goes PRAO + Lykke Li

Tjabbatjenahallå everybody out there!
Hela den här veckan har bestått av PRAO på Willy's i Länna, storm trivs där verkligen! Det är världens gulligaste personal och jag får packa upp varor i hyllor och hjälpa folk med att hitta i butiken, och det är faktiskt kul :) Ja, I know, väldigt wierd att praoa på sportlovet, men jag har mitt "riktiga" sportlov då jag åker till Tänndalen, då man egentligen ska praoa men jag har skjutit bak det så att säga :)
'
Tänkte bara tipsa om en skitskön artist som stavas Lykke Li. Jag har lyssnat på hennes musik och gillat henne i nått år och jag tycker att hon är skithäftig! Hennes röst är så unik och bra - hon sjunger liksom inte som alla andra. Me like personer som är unika i både stil och musiksmak, vilket hon är :) Här kommer bilder på söta henne och länkar till mina favvolåtar som hon sjunger!
'
'
Tonight - Lykke Li
Until we bleed - Lykke Li
Little bit - Lykke Li
'
Shiet, hon är så grym, älskar texten i "Little bit".
Lots of Love
//Sara

Kommentarer
Postat av: Anamika

Åhh, hon är så jävla cooool!

2011-03-04 @ 17:43:48
URL: http://eeightb.blogg.se/
Postat av: Sara

Veeet ;D

2011-03-05 @ 07:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback