heej då!

Heeej!

Hur har eran dag varit? Min har varit lång.. och dagen har börjat typ!

Jag vaknade kl 7 för jag skulle till tandläkaren och titta på mina tänder (jag har fina tänder ^^)  det gick bra men jag var jätte trött! Jag höll på somna när jag log där!(pinsamt)

Jag åkte sen hem för att packa lite. Idag ska jag och far åka skidor tsm! (trevligt) vi åker kl 4 och det är om en timme ungefär. Sen åker vi skidor ungefär 2 dagar och sen drar vi hem.

Vad har jag gjort mera? Jag har varit hos tandläkaren och sen laddade jag ner Spotify!! Hahaha jag vet att jag är lite efter men men! Och sen har jag städat hela mitt rum och tvättat kläder! (fan vilken hemmafru jag är!)

Japp det typ allt jag har gjort… oj vilket roligt liv man har då!

Nog om det! Heej då alla idioter! Älsklingar!!!!!

Tror någon att jag kommer att klara mig utan hjälten?  Jag har inte varit med han på hela dagen och jag känner hur jag vill kramas med han !! hur ska jag göra? Får väl ringa honom då om jag blir desperat! (misstolka inte det!)

Simma lugnt!

/Azia Slakova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback