Elton Johns välgörenhetsgala

Hej allihopa! Jag här igen! Har inte skrivit på jättelänge, förlåt. Kom hem igår från min och min kompis Annas Gossip Girl-maraton. Det var jättekul!
Okej, nu över till Elton Johns välgörenhetsgala:

Samtidigt som Oscarsgalan gick av stapeln i söndags samlades en lång rad andra stjärnor på Pacific Design Centre i Hollywood för den årliga Elton John AIDS Foundation Academy Awards Viewing Party – och samlade ihop inte mindre än 4 miljoner dollar till välgörenhet för HIV och AIDS under kvällen.

På plats fanns bland annat Vanessa Hudgens, Dianna Agron, Ashley Tisdale och Jamie Foxx, som tillsammans med värdarna Sir Elton John och hans partner David Furnish först åt middag för att sedan titta på den livesända Oscarsgalan tillsammans.

Efteråt deltog festbesökarna i en auktion för välgörenhet och fick sedan se Florence + the Machine uppträda. Elton John intog senare scenen och sjöng två duetter med bandets sångerska Florence Welch.

 



David Furnish med självaste Sir Elton John




Serena Williams




Jamie Foxx




Chace Crawford




Vanessa Hudgens




Ashley Tisdale




Och kvällens bäst klädda var Diana Agron


Källa: www.msn.se


Som ni kanske såg så fanns det inte särskilt många kändisar på den galan eftersom de allra största gick på Oscarsgalan som ägde rum samtidigt, men av de som kom är dessa kändisar bland dom som var bäst klädda.
Det var allt för mig. Ha en trevlig helg, allihopa!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback