Asia här igen! <3

Hej på er igen!

Jag har verkligen inte skrivit på jätte jätte länge! Jag skäms lite.

Därför tänker jag blogga lite! (smart man är)

Vad ska jag börja om? Hjälten?

Nej jag kan förklara vad jag gjorde på sportlovet! Jag åkte skidor med min far och det var riktigt kul och skönt! ÄLSKAR ATT VARA MED honom! Man får vara liten igen!

Men sen så har jag bara tagit det lugnt och haft det trevligt.

Skolan började… nej jag menade att praoen började! Jag praoar på dagis och det är faktiskt väldigt mycket jobb! Finns jätte söta barn och väldigt jobbiga barn som man ska ta hand om.

Det gäller verkligen att vara snäll även om dom är jobbiga! Jag har nu praoat där ungefär 1 vecka och 2 dagar! Jag känner mig helt slut faktiskt.

men jag ska åka iväg i morgon (har fått ledigt från skolan!)

Jag ska åka till Idre fjäll med hjälten och tomten och alla hans vänner! Jag är jätte taggad för att åka, och det ska jag göra. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få åka för att alla där är mycket äldre än mig. Men det fick jag endå! (toppen)

igår så packade alla mina saker jag skulle ha med mig till Idre fjäll och somnade kl 1 på natten!! (inte bra!)

Dagen därpå var jag helt slut!  Men jag jobbade till kl 3 och då slutade jag.  

Jag gick upp till hjälten och tittade på film tills jag somnade. När jag vaknade igen så var min älskade hjälte där! Haha!

Vi fixade lite att äta, innan vi skulle hem till hans föräldrar för att hämta hans pappas bil.

När vi hade gjort det så åkte vi hem till mig och packade in mina saker i bilen.

Sen så åkte han hem och jag stannade kvar hemma.  Jag väntar just nu på min far som ska ge mig pengar till Idre fjäll. När jag har fått pengarna så ska jag till Linnea W. Vi ska ha ett möte om middagen för föräldrarna!

När det är klart så ska jag till hjälten och sova över.

Morgon där på, så blir det mycket att göra.  Vi måste handla mat och packa in alla saker i bilarna (2 bilar ska vi ha) och sen så åker vi! IDRE FJÄLL HÄR KOMMER JAG!

Vi är 8 st. som ska åka till tsm. Mycket folk mycket roligare!

Tyvärr så kan jag inte blogga när jag är där så jag måste säga hej då!

/Asia den bästa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback