yesss vad glad man är!

Heej älskade vänner

Idag hade jag klassens dag och vi hade picknick och badade :D

Det var faktiskt jätte kul !(jag var först i vattnet!!)

Vi tjejer pratade och hade det trevligt. Sen så åkte jag och några kompisar till stan och kollade efter presenter! Sen så drog vi hem alla!

Jag har nyss ätit middag och det var ass gott! Pastasalad med mycket gott i!

Jag har nyss fixat mig. Har målat naglarna och fixat hela mig till i morgon. I morgon är det skolavslutning och gissa om jag är glad! YESS NU SLIPPER VI ALLA LÄRARNA!

Jag är också narvös för jag ska sjunga också! Jag kan låtarna men är endå nervös för jag har varit sjuk och jag tappade då rösten!... (hoppas allt går bra!!!)

Nu ska jag sova :D är jätte trött och behöver sova tills i morgon. I morgon blir det en stor dag och mycket firade kommer det bli! (hahhaa!)

Ha det bra älsklingar där ute!

Fan vad jag känner mig glad! Det var länge sen jag kände mig så här glad! Jag känner att jag börjar bli Asia glad igen och det är mycket bra!

 

/Asia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback