yess nu har vi kommit ikapp!!

Hejsan! Nu har vi kommit jätte långt!! vi har åkt motor hela dagen..men det var så fint väder,så det gick inte att vara sur på att vi fick åka motor... jag har idag solat hela dagen och är nu jätte brun och bränd! Vi ligger nu i en hamnen som heter Sanda och ,skit säger jag bara! Inga här! Bara familjen!! det finns massor av båtar men inge folk! Vi har varit i Sanda nu i 4 timmar och ingen person har gått förbi.. skumt! Finns ingen kapten för hamnen heller... det är bra! Då slipper vi betala för att sova här och få el ^^ (TACKAR!)

juste!! vi har fått en ny medlem i familjen.. Brisen vän Ben liden! Jätte snäll och duktig förare! (bättre än mig på att köra!)

nu undrar ni säker vem han är och här är han!

Visst ser han snäll ut? Det är en maskin som kör åt oss. Man skriver in vart man ska och kurs och sen så fixar han allt själv! Han styr jätte bra och tröttnar aldrig på att styra! Vi har använt honom hela dagen,för ingen i familjen ville sitta och köra för det var för fint väder ute! Familjen satt och pratade i sittbrunnen och läste och hade de så trevligt. TACK BEN LIDEN!

När vi kom fram till Sanda så kände jag med jätte äcklig! Solat hela dagen.. jag kolla om Sanda hade dusch,men de hade dom inte. Då var de bara att hoppa i sjön och låsas vara nöjd!

Det var mitt första dopp med brisen! ^^

ja det var allt som har hänt idag !

Tack och hej!

/Asia




 visst ser jag glad och nöjd ut!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback