Vart tog Sara vägen?

Hejsan alla mina solstrålar, haha! :D
Ja, var tog jag vägen någonstans? Jo, för det första så har jag ju fått sommarlov som jag bara njuter av så mycket jag kan! Och för det andra så är jag väl allmänt lat utav mig så att jag inte orkar skriva...?
Men jag hade en jättemysig helg med kusinen Fanny, hennes pappa och min mamma och pappa (,syrran va på fotbolls-cup). Vi åkte bl.a till Fotografiska (rekommenderas ej för tillfället...) och jag och Fanny fotade en header till hennes blogg :)
'
Imorgon är det EN VECKA kvar tills jag sticker till Storbritannien med Fanny på språkresa. Vi ska bo i Hastings hos en värdfamilj där. Dem bor i ett jättemysigt radhus som ser så där typiskt Engelskt ut - sökte på Google Maps :) Hade gärna visat er, men för allas säkerhet så skriver jag inte ner adressen!
Jag längtar så mycket att jag typ spricker. Jag och min bästa vän till Hastings i TRE veckor helt ensamma (=utan päronen). Jag har dessutom aldrig varit utomlands mer än en vecka förrut så det kommer att kännas lite konstigt. Hoppas att man inte får så mycket hemlängtan, men det borde inte vara så svårt med allt kul man kommer att göra! ;)
'
(Bild fr. Google)
'
Fortsätt att ha ett grymt sommarlov, hörni! ;)
///Sara
'
P.S. Är det bara jag som har tröttnat på våran header???? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback