vad bra vi känner oss...

Hejsan! Nu är man äntligen framme där man inte skulle hämna…

Vi började åka kl 9 och Ops det gick verkligen inge bra tycker jag.. det var för lite vind och segelbåten ville inte riktigt gå som vi ville.

Vi åkte runt 3 till 5 knop hela vägen.. det gick verkligen inte fort..

Vi hade planerat att åka till Skanör men det blev det verkligen inte. Det skulle ta 3 timmar att segla ditt tänkte vi men vi kom inte sens fram ditt. Vi hamnade istället Klagshamnen istället och den ligger inte så långt i från Dockan… det tog oss hela dagen att komma till den närmaste hamnen. Vi hade mycket problem med vinden och vi ville inte gå på motor för det tyckte vi var bögigt!

Vi kryssade oss fram men hela tiden så ändrade vinden sig och vi fick krångel med båten och mycket annat. Jag vill inte tro att ni ska tro att vi är dåliga på att segla men idag så var det verkligen inge vidare väder för oss. Vi ville segla men vinden var inte med oss alls!

I morgon så hoppas jag att det blir bättre ^^

Nu ska familjen börja fixa middag och sen så tar vi bara det lugnt!

Ha en bra kväll! Och segla lugnt! Moaaa ^^

/Asia


 jag jobbar!!!!!!!!!



 gissa vad det här är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback