God morgon alla!

God morgon! Kl är förtidigt för att blogga men kände att jag måste göra det. Idag ska det blåsa fint men fel rikning... (typiskt!)
Jag har inte så mycket att berätta om. För vi ska vara segla så långt vi kan idag ^^ M,en jag tror inte att vi kommer att segla så mycket på grund av att det blåser fel.. båten är tyvärr inte så bra på att kryssa.. (elr vi är inte så bra att kyrssa än ,med båten..men vi lär oss!)
Skriver sen när jag är framme. Då får ni veta mera om vart vi har hamnat och hur det gick ^^
puss och hej då så länge! /Asia



far om gör något skumt ^^


det går verkligen inte att lägga in mera bilder.. det är för att det är dålig mottagning..! morr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback