sverige hej då!

Heej alla muppar!:D

Vad hände där ute?

Igår så var det skolavslutning och oj oj vad glad man är nu! Nu jävlar slipper man allt skit i skolan! Betygen och mycket mera.

Jag firade mycket igår med att det var sommarlov med massa roliga kompisar och vi hade det grymt kul :D

När jag kom hem så började äta som en gris för jag hade inte ätit lunch och middag igår (åt bara lite lite lite) tog typ allt! Nu är jag så mätt att jag tror att jag ska gå sönder !

Nu så ska jag ut med min älskade bror Emil och Alex! Vi ska sola och bli negrar tsm! (ahaha!)

Vi ska nog också bada! (wiee!)

Sen när vi har badat så ska jag fixa mig till matchen idag! (MATCH I DET HÄR VÄDRET!) det är fan 30 grader ute!

Sen när matchen är klar så ska jag åka till baduden och dansa med min far (lovat!)  sen så kanske jag ska dra till några kompisar och ha det trevligt!

Mycket att göra idag!

Måste också packa idag tills i morgon! :D heej då!

/Asia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback