sura Asia!!!!!!!!!! morrr

Hej folket där ute!!!!

Jag är hemma och har nyss packat ihop alla saker till båten och har också städat mitt rum (tvångs!)

jag ska kanske att jag bara skulle ta det lugnt ikväll…så blev det inte! Drog ut och tittade på film hela natten!!! När jag kom hem så var jag jätte trött..och nu får jag bara knäll och skit och massa onödiga saker! Jag fattar verkligen inte vad dom klagar på! jag har gjort de dom har sakt ..och dom klagar fortfarande…!!! Ååååååååå blir bara så sur!

Jag ville idag träffa kim och prata och så men det får man inte för att man var ute sent och dom tror nu då att jag kommer sova bort hela dagen i morgon… (DET SKA JAG INTE!) men hur *** ska jag bevisa att jag inte gör de? Ringa varje kvart och säga att jag är vaken och springer eller!...

Kim går och lägger sig tidigt och det kommer jag också göra…han vaknar tidigt också….det kommer jag också göra! Men åååååååå!

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på! jag ligger i min säng och vill kolla på film men det fick man inte! (heller…) jag har verkligen inget att göra! Jag får inte gå ut ingen film…det funkar att vara på internet men jag börjar bli trött på det! jag kan tänka på liga i min säng och bara mysa men då kommer mina päron få flipp på mig och då är jag dödens!

jajaj får väl se vad jag ska göra!

/Asia






bilden passar jätte bra med det humöret jag är på!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback