suck! och god natt!

Hej alla! Jag har nyss ätit mat och det var gott!

Jag sitter just nu hemma och chattar och kollar runt. Funderar på att sova snart. Jag är jätte trött och jag känner mig vilse så jag måste sova känner mig.

Just nu händer allt på en gång och det klarar jag verkligen inte av!

Ja är verkligen inte på Asia toppen humöret och tror inte att jag kommer vara det på länge…

Jag har så mycket tankar i mitt huvud..ska jag göra det? Men varför? Är det bra för mig? Mår jag bra av det?! Jag kan verkligen inte svara på dom frågorna ibland och det är så **** jobbigt!

Vart ska man ta vägen när ens hjälte är borta.. och mycket annat skit skiter sig!

Jag vill verkligen inte bli som förut! Det är en sak jag vet men hur ska man göra det för att undvika att bli så? Och vilka är mina rätta kompisar?
skit nu blir jag jätte förvirrad! Jag känner ibland att jag inte längre orkar att stå och lösa allt men jag måste! MÅSTE MÅSTE MÅSTE ! men det här gången så skiter jag i det! Det får gå som det går och sen när jag har orket så fixar jag det. Eller så löser det av sig själv!? (hoppas)

God natt med er! Sov gott!

/asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback