spindlar hela huset!!!! inte okej!

Heej alla! Nu jävlar ska jag åka!!!! Kl är nu 1:44 och jag är skit trött! Har inte sovit! (elr lite bara..)

Jag har haft spindel jakt hemma! Jag vaknade med att jag hade en står spindel på mig ! jag hoppade till och dampade låst som ***! Jag kunde därefter inte sova så jag ville ta en dusch men när jag skulle göra det så var det en jätte jätte stor spindel på golvet i badrummet! Jag blev fett nojig! Började gå fram och tillbaka i huset för att hitta ett sätt att döda den. Jag blev jätte kiss nödig när jag tänkte och blev så modig att jag vågade hoppa över stora farliga spindeln men nej jag fick en annan spindel på mig i stället! Det fans en spindel på toalettlocket och den såg inte snäll ut! Då blev jag skit nojig! Ville skrika men hela familjen sov! Jag sprang ut och hämtade ett par höga skor och en sopkvast och en disk handske. Nu jävlar var jag klar för att döda! Jag gick ner och blev endå nojig när jag såg dom två läskiga spindlarna! Jag vände om och tog av mig spindeldräckten ^^ och skit i att duscha och gå på toa. Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att min far ska blir klar för att åka! :D

God natt på er! Och ta det lugnt! (jag ska inte ta det lugnt !) :D

/Asia

Tur att jag slipper spindlarna!!! Hahaha

Fan vad det kryper på mig kropp! Jag hatar spindlar!

Jag får be min far at döda dom!:D och sen så tar jag åt mig äran med att ha dödat stora spindlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback